Tabliczki informacyjne
Multimedialne ekrany zamontowane w poczekalni są dużym wsparciem w zarządzaniu przepływem klientów. Tabliczki informacyjne przygotowane zostały z myślą o placówkach usługowych i medycznych, w których klienci bądź pacjenci przyjmowani są w innych pomieszczeniach niż miejsce tworzenia się kolejki.
Rozwiązania tego typu doskonale sprawdzają się w przychodniach i szpitalach, ale też w supermarketach czy urzędach miasta. Na multimedialnych ekranach wyświetlane mogą być dane różnego rodzaju. Wśród przykładowych komunikatów można wymienić:
- imię i nazwisko lekarza lub innego specjalisty przyjmującego w gabinecie,
- godziny przyjęć/otwarcia gabinetu,
- nazwa stanowiska zajmowanego przez pracownika,
- informacje o urlopie/czasowym zamknięciu gabinetu.
Tabliczki mogą ponadto pełnić funkcję ekranów przywoławczych, wyświetlających numerek klienta lub pacjenta, który w danej chwili jest przyjmowany w gabinecie. W dużych poczekalniach można wykorzystać je zaś jako rozpiskę numerów gabinetów. Obiekty komercyjne mogą skorzystać z nich również w celach marketingowych, przedstawiając za ich pomocą obowiązujące promocje i oferty. Wyświetlane informacje mogą być na bieżąco aktualizowane poprzez oprogramowanie zarządzane przez administratorów.
Dostosowanie i rekonfiguracja
Tablice informacyjne są częścią skalowanego systemu kolejkowego QCloud. Możliwe jest zaprogramowanie systemu zgodnie z potrzebami niewielkich gabinetów, jak i dużych placówek, a także ich późniejsza rekonfiguracja i modyfikacja. Tabliczki mogą być montowane na ścianach przy drzwiach do poszczególnych gabinetów, przy stanowiskach obsługi oraz u sufitu, gdzie wyświetlają ogólne komunikaty dla klientów oraz pacjentów.
Ekrany multimedialne wchodzące w skład systemu do zarządzania przepływem klientów są dużym ułatwieniem nie tylko dla osób odwiedzających daną placówkę usługową lub leczniczą. To też usprawnienie dla pracy personelu, któremu łatwiej jest sprawować kontrolę nad płynną obsługą petentów.