Umawianie wizyt przez internet w ramach kalendarza - moduł systemu kolejkowego
Opcjonalny moduł systemu kolejkowego, który umożliwia klientom samodzielne rejestrowanie wizyt przez internet. Klient po uruchomieniu dedykowanej strony może wybrać temat, datę i godzinę wizyty spośród dostępnych terminów. Po podaniu wymaganych danych kontaktowych zatwierdza planowaną wizytę. Następnie w dniu wizyty zgłasza się do pracownika placówki celem odebrania zarezerwowanego biletu lub pobiera bilet z automatu po podaniu kodu weryfikującego.

Istnieje możliwość uruchomienia modułu autoryzacji, tzn. rejestracja wizyty będzie możliwa:
- po uprzednim zalogowaniu do serwisu internetowego (np. po podaniu loginu i hasła)
- lub po podaniu danych weryfikacyjnych, np. numeru karty Klienta lub PESEL.
Osoba zarządzająca systemem może w dowolnym momencie przesunąć lub odwołać zaplanowane spotkanie, jednocześnie zwalniając termin. Może zrobić to tylko osoba, która otrzymała takie uprawnienia od administratora systemu.

Jak działa umawianie wizyt przez internet w ramach kalendarza?
Klienci mogą zapomnieć o telefonach, mając do dyspozycji tak komfortową możliwość rezerwacji wizyty w kalendarzu zintegrowanym z modułem systemy kolejkowego Qcloud. Co więcej, sam panel rezerwacji, jaki może zostać umieszczony na stronie internetowej, jest intuicyjny i prosty w obsłudze. Jak to więc wygląda?
1. Klient przebywający na stronie internetowej, musi wybrać usługę z Twojej oferty.
2. System rezerwacyjny pokazuje wolne dni i godziny na wykonanie danej usługi.
3. Klient wybiera dogodny termin, uzupełnia wszystkie potrzebne dane, jak: numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko.
Poznaj jak działa formularz do rejestracji wizyt – przetestuj wersję demo

Po wypełnieniu tych trzech, bardzo prostych kroków, klient otrzymuje powiadomienie e-mail i SMS z kodem rezerwacji.
W dniu wizyty, kiedy pojawia się w placówce, wystarczy, aby w biletomacie wpisał kod rezerwacji. Biletomat wygeneruje jego numer w kolejce oczekujących na wizytę. System rezerwacji jest nie tylko komfortowy dla klienta, ale też Ciebie jako usługodawcy. Co więcej korzystanie z niego jest bardzo proste, z całą pewnością każdy sobie z tym poradzi.

Dopasowanie formularza do Twoich oczekiwań i potrzeb
Formularz rezerwacji do modułu systemu kolejkowego, zaprojektowany jest zgodnie z Twoimi potrzebami i wymaganiami.
Możesz z łatwością dopasować jego budowę, tak aby zapewniał użytkownikowi jak najlepsze doświadczenia podczas korzystania z interfejsu. Poza rezerwacją, możliwe jest także anulowanie wizyt. Może to zrobić osoba zajmująca się administracją systemu kolejkowego w Twojej klinice czy firmie, bądź sam klient, który z jakichś powodów musi odwołać przyjście.

Kalendarz ma wiele użytecznych funkcjonalności
Jedną z nich jest na przykład wyszukiwanie najbliższego wolnego terminu, tak aby klient nie musiał przekopywać się przez tony rezerwacji. Co więcej, widok kalendarza wolnych terminów jest przejrzysty. Dzięki temu zapewnione jest jego wygodne i intuicyjne użytkowanie ze strony klienta. Kalendarz jest zawsze aktualny, każda wizyta jest natychmiastowo wysyłana na serwer, tak aby termin widniał jako zarezerwowany.
To jednak nie wszystko! Kalendarz umożliwia ustawienie dni i godzin wolnych od pracy, dzięki czemu można mieć pewność, że klient nie zarezerwuje terminu, w którym nikt w firmie lub klinice nie pracuje. W związku z tym, że niektóre terminy rezerwuje się na miesiąc, a nawet więcej wprzód, kalendarz automatycznie wysyła e-maile i SMSy przypominające o zaplanowanej wizycie.
W przypadku, kiedy klient nadużywa rezerwacji w module systemu kolejkowego, możliwe jest zablokowanie jego adresu IP.

Kalendarz w module systemu kolejkowego – wkrocz w nowoczesność
System rezerwacji to oczywiście nie tylko wygoda i łatwość obsługi klientów, ale przede wszystkim pokazanie, że Twoja firma nie boi się nowoczesnych technologii, a nawet przeciwnie - chętnie je wykorzystuje! Nasz system kolejkowy Qcloud, wraz z kalendarzem rezerwacji, pozwoli Ci z całą pewnością wyprzedzić konkurencję. Jest to narzędzie użyteczne, a także budujące pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów. Dlatego zachęcamy do jego wyboru.
Najważniejsze funkcje:
Kalendarz online. Automatycznie aktualizowany kalendarz dostępny przez internet Twoich klientów i pracowników.
Najbliższy wolny termin. Automatyczne wyświetlanie pierwszego wolnego terminu ułatwia rezerwację wizyt.
Wolne dni/godziny. Możliwość ustawiania dni i godzin wolnych od pracy np. kiedy pracownik przebywa na urlopie.
Rejestracja/recepcja. Pracownik może ze swojego panelu dokonywać rezerwacji terminu w imieniu klienta lub sprawdzać status rezerwacji.
Automatyczne powiadomienia. Wiadomości e-mail i SMS z przypomnieniem o zaplanowanych wizytach.
Odwoływanie. Możliwość anulowania wizyty za pomocą SMS lub e-mail
Raporty i analizy. Moduł posiada intuicyjny zestaw raportów umożliwiający monitowanie rezerwowanych wizyt.
Blokowanie adresów IP Możliwość blokowania adresów IP klientów, którzy nadużywają systemu rezerwacji.




