Oferta

Oferta

Chcesz zapewnić swoim klientom komfortowe oczekiwanie na obsługę, a swoim pracownikom wydajne warunki pracy? Zastanów się nad wdrożeniem systemu kolejkowego w swojej placówce. Profesjonalny system zapewni Ci mniej porzuconych transakcji i wzrost sprzedaży dzięki nieplanowanym zakupom, a także znacząco podniesie wizerunek obiektu.

System kolejkowy

QCloud to innowacyjny, prosty w użyciu i dający łatwo się dostosować do danej lokalizacji biletowy system zarządzania kolejkami. System daje możliwość obsługi nieograniczonej liczby kategorii kolejek oraz stanowisk i jest w pełni konfigurowalny pod względem ilości i rozmieszczenia automatów biletowych, konsoli przywołujących, ekranów głównych i stanowiskowych. System QCloud oferuje wysokiej klasy rozwiązanie w korzystnej cenie.
Oferujemy kompleksową usługę wdrożeniową - począwszy od konsultacji technicznych i zakupu sprzętu, poprzez montaż, a skończywszy na szkoleniu pracowników, realizowaniu usług serwisowych i ewentualnym rozwoju systemu w przyszłości. Szczegółowe informacje

Dedykowana aplikacja mobilna dla klientów, pozwalająca na wygenerowanie biletu jeszcze przed przybyciem do placówkiAplikacja mobilna
Nowoczesna, elastyczna architektura systemu umożliwiająca dostosowanie go do większych i mniejszych systemówNowoczesna architektura systemu
Bezpłatny i nieograniczony dostęp do aplikacji konsoli przywoławczej (Windows, Web)Konsola przywoławcza (Win, Web)
Możliwość zakupu w ramach usługi w chmurze
Praca automatów biletowych na klasycznym papierze termicznymKlasyczny papier termiczny
Możliwość rozbudowy o kolejne urządzenia w przyszłościMożliwość rozbudowy

Umawianie wizyt w ramach kalendarza

Opcjonalny moduł systemu kolejkowego, który umożliwia klientom samodzielne planowanie spotkań przez internet. Klient po uruchomieniu dedykowanej strony może wybrać temat, datę i godzinę wizyty spośród dostępnych terminów. Po podaniu wymaganych danych kontaktowych zatwierdza planowaną wizytę. Następnie w dniu wizyty zgłasza się do pracownika placówki celem odebrania zarezerwowanego biletu lub pobiera bilet z automatu po podaniu kodu weryfikującego.

Istnieje możliwość uruchomienia modułu autoryzacji, tzn. rejestracja wizyty będzie możliwa:

  • po uprzednim zalogowaniu do serwisu internetowego (np. po podaniu loginu i hasła)
  • lub po podaniu danych weryfikacyjnych, np. numeru karty Klienta lub PESEL.

Osoba zarządzająca systemem może w dowolnym momencie przesunąć lub odwołać zaplanowane spotkanie, jednocześnie zwalniając termin. Może zrobić to tylko osoba, która otrzymała takie uprawnienia od administratora systemu.

Badanie satysfakcji klienta

Panel do badania satysfakcji klientów świetnie sprawdza się tam, gdzie zależy nam na podnoszeniu standardów obsługi. Klient po zakończeniu korzystania z usług może dokonać szybkiej oceny zadowolenia z jakości naszej obsługi. W tym celu korzysta z dotykowego panelu z prostym wyborem grafiki reprezentującej jego samopoczucie. Wszystkie dane agregowane są w panelu managera do szybkiego wglądu i analizy. Panele mogą być przypisane do stanowisk.

Tabliczki informacyjne

W przypadku instalacji systemu QCloud w miejscu, w którym przyjmowanie klientów odbywa się w osobnych pomieszczeniach, istnieje możliwość wykorzystania ekranu przywoławczego (wyświetlającego numer biletu obecnie przyjmowanego klienta) do wyświetlania dowolnego tekstu opisującego dane stanowisko, pokój, gabinet itp.

Licencja API - integracja z innymi aplikacjami

System QCloud posiada opracowany interfejs programistyczny aplikacji, potocznie zwany API, który określa reguły i zasady komunikacji systemu z zewnętrznymi aplikacjami bazo-danowymi. Jest to opcjonalny moduł, który umożliwia integrację systemu kolejkowego z oprogramowaniem Klienta, takim jak np. system medyczny placówki lub aplikacja sprzedażowa sklepu.

Przykładowe zastosowania:

  • Integracja kalendarza wizyt medycznych z kalendarzem rezerwacji wizyt w systemie kolejkowym
  • Obsługa przywołań biletów realizowana bezpośrednio z terminali kasowych sklepu
  • Wydawanie biletów z automatu po zeskanowaniu karty Klienta
  • Integracja raportów sprzedażowych ze statystykami procesu obsługi Klienta
  • i wiele, wiele więcej