urządzenia systemu kolejkowego Qcloud

Biletowy system kolejkowy

Chcesz zapewnić swoim klientom komfortowe oczekiwanie na obsługę, a swoim pracownikom wydajne warunki pracy? Zastanów się nad wdrożeniem systemu kolejkowego w swojej placówce. Profesjonalny system zapewni Ci mniej porzuconych transakcji i wzrost sprzedaży dzięki nieplanowanym zakupom, a także znacząco podniesie wizerunek obiektu. Jeśli interesuje cię cena systemu kolejkowego lub szukasz więcej informacji na temat systemu zapraszamy do kontaktu.

Nasze usługi kierujemy w stronę placówek medycznych, punktów usługowych oraz instytucji administracji publicznej. System kolejkowy QCloud pozwala na sprawną i niezwykle efektywną obsługę klientów. Po wygenerowaniu biletu kierowani są do właściwego stanowiska. Sieć zarządzana jest w sposób centralny za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Dostosowaliśmy naszą usługę do bieżących potrzeb rynku. Oferujemy innowacyjne rozwiązania, które usprawniają funkcjonowanie każdej jednostki organizacyjnej. Sieć generuje także kompleksowe raporty i statystyki dotyczące przepływu klientów.

System kolejkowy

QCloud to innowacyjny, prosty w użyciu i dający łatwo się dostosować do danej lokalizacji biletowy system zarządzania kolejkami. System daje możliwość obsługi nieograniczonej liczby kategorii kolejek oraz stanowisk i jest w pełni konfigurowalny pod względem ilości i rozmieszczenia automatów biletowych, konsoli przywołujących, ekranów głównych i stanowiskowych. System QCloud oferuje wysokiej klasy rozwiązanie w korzystnej cenie.
Oferujemy kompleksową usługę wdrożeniową - począwszy od konsultacji technicznych i zakupu sprzętu, poprzez montaż, a skończywszy na szkoleniu pracowników, realizowaniu usług serwisowych i ewentualnym rozwoju systemu w przyszłości. Pobierz aktualny katalog oferty

Dedykowana aplikacja mobilna dla klientów, pozwalająca na wygenerowanie biletu jeszcze przed przybyciem do placówkiAplikacja mobilna
Nowoczesna, elastyczna architektura systemu umożliwiająca dostosowanie go do większych i mniejszych systemówNowoczesna architektura systemu
Bezpłatny i nieograniczony dostęp do aplikacji konsoli przywoławczej (Windows, Web)Konsola przywoławcza (Win, Web)
Możliwość zakupu w ramach usługi w chmurze
Praca automatów biletowych na klasycznym papierze termicznymKlasyczny papier termiczny
Możliwość rozbudowy o kolejne urządzenia w przyszłościMożliwość rozbudowy

Umawianie wizyt w ramach kalendarza

Umawianie wizyt online to wygodny moduł opcjonalny biletowego systemu kolejkowego Qcloud. Pozwala on bez wychodzenia z domu zarejestrować się na spotkanie/wizytę na wybrany, wolny termin. Na miejscu wymagana jest jedynie autoryzacja poprzez kod wygenerowany po rejestracji online. Takie rozwiązanie daje swobodę w planowaniu oraz automatycznie uzupełnia dany harmonogram. Autoryzację można rozszerzyć również przed rejestracją - dzięki temu będzie ona możliwa po spełnieniu danego kryterium, np: podaniu numeru PESEL.

Badanie satysfakcji klienta

Panel do badania satysfakcji klientów świetnie sprawdza się tam, gdzie zależy nam na podnoszeniu standardów obsługi. Klient po zakończeniu korzystania z usług może dokonać szybkiej oceny zadowolenia z jakości naszej obsługi. W tym celu korzysta z dotykowego panelu z prostym wyborem grafiki reprezentującej jego samopoczucie. Wszystkie dane agregowane są w panelu managera do szybkiego wglądu i analizy. Panele mogą być przypisane do stanowisk.

Tabliczki informacyjne

W przypadku instalacji systemu QCloud w miejscu, w którym przyjmowanie klientów odbywa się w osobnych pomieszczeniach, istnieje możliwość wykorzystania ekranu przywoławczego (wyświetlającego numer biletu obecnie przyjmowanego klienta) do wyświetlania dowolnego tekstu opisującego dane stanowisko, pokój, gabinet itp.

Licencja API - integracja z innymi aplikacjami

W celu prawidłowego określania zasad komunikacji systemu QCloud z bazo-danowymi aplikacjami zewnętrznymi stworzyliśmy specjalistyczny interfejs programistyczny. Licencja API pozwala zintegrować system kolejkowy z oprogramowaniem, jakim dysponują nasi klienci. Może to być kalendarz rezerwacji wizyt w placówce medycznej, aplikacja sprzedażowa sklepu i wiele innych. Bilety przywoływane są bezpośrednio z terminali kasowych, a wydawanie ich następuje automatycznie po zeskanowaniu karty klienta. Poznaj szeroką gamę zastosowań naszego produktu.