System kolejkowy oferta

Biletowy system kolejkowy

Chcesz zapewnić swoim klientom komfortowe oczekiwanie na obsługę, a swoim pracownikom wydajne warunki pracy? Zastanów się nad wdrożeniem systemu kolejkowego w swojej placówce. Profesjonalny system zapewni Ci mniej porzuconych transakcji i wzrost sprzedaży dzięki nieplanowanym zakupom, a także znacząco podniesie wizerunek obiektu. Jeśli interesuje cię cena systemu kolejkowego lub szukasz więcej informacji na temat systemu zapraszamy do kontaktu.

Nasze usługi kierujemy w stronę placówek medycznych, punktów usługowych oraz instytucji administracji publicznej. System kolejkowy QCloud pozwala na sprawną i niezwykle efektywną obsługę klientów. Po wygenerowaniu biletu kierowani są do właściwego stanowiska. Sieć zarządzana jest w sposób centralny za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Dostosowaliśmy naszą usługę do bieżących potrzeb rynku. Oferujemy innowacyjne rozwiązania, które usprawniają funkcjonowanie każdej jednostki organizacyjnej. Sieć generuje także kompleksowe raporty i statystyki dotyczące przepływu klientów.

System kolejkowy

QCloud jest innowacyjnym, stworzonym przez naszą firmę rozwiązaniem, którego celem jest sprawniejsza obsługa klientów. Pod tą nazwą kryje się łatwy w obsłudze biletowy system zarządzania kolejkami, który można dostosować niemal do każdej lokalizacji, w tym do banków, poczekalni, szpitali i innych placówek publicznych. Jest on w pełni konfigurowalny pod względem ilości i rozmieszczenia automatów biletowych, konsoli przywołujących, ekranów głównych i stanowiskowych. Poza tym, dzięki elastycznej architekturze można dopasować do zarówno do niewielkich, jak i dużych systemów. W jego ramach możliwa jest obsługa nieograniczonej liczby kategorii kolejek. Jest to przy tym rozwiązanie bardzo korzystne cenowo.

Wybierając nasze usługi masz zapewnioną kompleksową usługę wdrożeniową. Oferujemy konsultacje techniczne i pomoc podczas zakupu właściwego sprzętu. Zajmujemy się też montażem, a następnie szkolimy pracowników oraz realizujemy usługi serwisowe. W przyszłości możemy również podjąć się rozwoju systemu o kolejne funkcje. Pobierz aktualny katalog oferty

Dedykowana aplikacja mobilna dla klientów, pozwalająca na wygenerowanie biletu jeszcze przed przybyciem do placówkiAplikacja mobilna
Nowoczesna, elastyczna architektura systemu umożliwiająca dostosowanie go do większych i mniejszych systemówNowoczesna architektura systemu
Bezpłatny i nieograniczony dostęp do aplikacji konsoli przywoławczej (Windows, Web)Konsola przywoławcza (Win, Web)
Możliwość zakupu w ramach usługi w chmurze
Praca automatów biletowych na klasycznym papierze termicznymKlasyczny papier termiczny
Możliwość rozbudowy o kolejne urządzenia w przyszłościMożliwość rozbudowy

Umawianie wizyt w ramach kalendarza

Umawianie wizyt online w ramach kalendarza - moduł systemu kolejkowego

Pośród licznych udogodnień, które niesie za sobą decyzja o wdrożeniu biletowego systemu kolejkowego Q-Cloud, znajduje się funkcja umawiania wizyt w ramach kalendarza. W czasach, kiedy większość spraw załatwia się za pośrednictwem sieci internetowej, taka możliwość jest przez dużą grupę konsumentów wręcz oczekiwana. Mimo iż jest to moduł opcjonalny, serdecznie zachęcamy do zdecydowania się na takie rozszerzenie – udogodnienie z pewnością zostanie docenione przez wielu klientów.

Na czy dokładnie polega umawianie wizyt w ramach kalendarza? Możliwość ta ma na celu skrócenie całego procesu. Klient bez wychodzenia z domu może umówić się na wizytę, spotkanie lub jeszcze inną usługę w pierwszym wolnym terminie lub o innej odpowiadającej mu porze. Po rejestracji drogą online wygenerowany zostanie indywidualny kod, który w ramach autoryzacji będzie musiał być podany na miejscu. Zamiast kodu możliwe jest też podanie numeru PESEL lub wybranie jeszcze innego kryterium, poprzez spełnienie którego możliwa będzie autoryzacja.

Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta - moduł systemu kolejkowego Qcloud

Konsumenci chętnie dzielą się swoim zdaniem na temat jakości usługi, której skorzystali ale tylko niewielka ich grupa lubi poświęcać na to dużo czasu. W oparciu o tę obserwację zaprojektowaliśmy nasz panel badania satysfakcji klienta. Dzięki niemu po zakończeniu zakupów lub innej czynności na ekranie wyświetla się zapytanie z prośbą o wyrażenie poziomu swojego zadowolenia. By jak najbardziej skrócić czas tej czynności, a jednocześnie upewnić się, że klient otrzyma trzy grafiki do wyboru, reprezentujące poziom jego satysfakcji z usługi.

Podczas gdy dla konsumenta ocenianie usługi polega na jednym kliknięciu, dla usługodawcy są to nieocenione informacje. Z pomocą naszego systemu dane te są gromadzone i analizowane, by następnie móc zostać użyte w poprawianiu jakości usług. Jako dostawca tego rozwiązania, oferujemy również pomocne rozszerzenia. Przykładem może być opcja przypisania panelu do stanowiska. Dzięki temu przeprowadzone badanie będzie jeszcze bardziej precyzyjne, a dane – bardziej szczegółowe.

Dowiedz się więcej

Tabliczki informacyjne

Nasze systemy do zarządzania kolejkami mogą być uzupełnione o dodatkowe sekcje i części, które w jeszcze większym stopniu usprawnią przepływ klientów. W ramach naszej usługi oferujemy możliwość zainstalowania jednego lub większej liczby ekranów przywoławczych, na których wyświetlane będą odpowiednie komunikaty. Takie rozwiązanie szczególnie dobrze sprawdzi się na przykład w placówkach, w których przyjmowanie klientów odbywa się w osobnych pomieszczeniach – na przykład w placówkach medycznych.

Ekrany przywoławcze i tabliczki informacyjne służą przede wszystkim do wyświetlania numeru biletu obecnie przyjmowanego klienta, natomiast w międzyczasie można wykorzystać je również w innych celach. Znajdą zastosowanie na przykład jako powierzchnie informacyjne opisujące dane stanowisko, pokój, gabinet itp. Na tablicach wyświetlić można dowolny tekst bądź komunikat. Szczegóły takie jak sposób montażu, rozmiar ekranu, a także liczbę tablic wchodzących w skład systemu QCloud ustalamy z klientem.

Dowiedz się więcej

Licencja API - integracja z innymi aplikacjami

W celu prawidłowego określania zasad komunikacji systemu QCloud z bazo-danowymi aplikacjami zewnętrznymi stworzyliśmy specjalistyczny interfejs programistyczny. Licencja API pozwala zintegrować system kolejkowy z oprogramowaniem, jakim dysponują nasi klienci. Może to być kalendarz rezerwacji wizyt w placówce medycznej, aplikacja sprzedażowa sklepu i wiele innych. Bilety przywoływane są bezpośrednio z terminali kasowych, a wydawanie ich następuje automatycznie po zeskanowaniu karty klienta. Poznaj szeroką gamę zastosowań naszego produktu.