Serwis systemów kolejkowych

Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane przez naszą firmę urządzenia Qcloud działały bez zarzutu. Jednak zdarza się, że nawet najbardziej dopracowany sprzęt wymaga doraźnej naprawy. Nasi fachowcy oferują klientom profesjonalne wsparcie techniczne w razie awarii podczas całego okresu obowiązywania gwarancji, a także po jej ustaniu. Serwis systemów kolejkowych przyjmuje zgłoszenia wystąpienia usterek za pośrednictwem formularza na naszej stronie internetowej.

Nasz zespół niezwłocznie przystępuje do realizacji napraw. Przywracamy działanie urządzeń kolejkowych w ciągu maksymalnie 72 godzin, choć wykonujemy również usługi ekspresowe, gdy usuwamy usterki w czasie 1 doby. Zapewniamy sprzęt zastępczy, z którego możesz korzystać podczas trwania naprawy. Poza kompleksową obsługą serwisową możesz liczyć także na profesjonalne doradztwo w zakresie obsługi systemów przywoławczych Qcloud. Skorzystaj z pomocy naszych fachowców, z którymi możesz skontaktować się telefonicznie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00.

Gwarancja 24 miesiące
Przywrócenie działania
do 72 lub 24 godzin
Sprzęt zastępczy
Usługi pogwarancyjne

Zespoły dyżurne firmy Promedio pracują w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. W przypadku problemów z systemem QCloud prosimy o skorzystanie z poniższego formularza. Zespół serwisowy skontaktuje się z Państwem niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia o awarii.

+48 660 821 356 Dni robocze 8:00-16:00

Zgłoszenia gwarancyjne

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    +48 660 821 356 Dni robocze 8:00-16:00