Najnowsze realizacje

Jesteśmy dumni z faktu, że coraz więcej cenionych podmiotów decyduje się na skorzystanie z naszych nowoczesnych systemów przywoławczych. Kolejne realizacje Qcloud obejmują placówki z różnorodnych sektorów gospodarki. Wszystkie te instytucje postawiły na reorganizację sposobu zarządzania kolejkami w swoich lokalach, stawiając potrzeby interesantów na pierwszym miejscu. Komfortowa obsługa klientów, a także sprawny i łatwy dostęp do oferowanych usług dla każdej osoby to niejedyne korzyści, jakie przyniosło im wdrożenie naszych autorskich rozwiązań.

Do grona klientów zadowolonych z naszych usług dołączają kolejne instytucje. Systemy kolejkowe Qcloud zostały z powodzeniem wdrożone w szpitalach, przychodniach medycznych oraz wielu organach administracji publicznej. Wśród realizacji wymienić należy również przykłady z sektora komercyjnego, np. supermarkety czy placówki bankowe. Zastanawiasz się, czy urządzenia przywoławcze mogą zostać wdrożone w Twoim przedsiębiorstwie? Zachęcamy do kontaktu z biurem naszej firmy, chętnie udzielimy wszelkich informacji.

Bank Millenium realizacja, podgląd

Bank Millenium

Usprawnienie kolejki w oddziale banku Millenium. System kolejkowy Qcloud z rapor(...)

Supermarket Intermarche Bukowno realizacja, podgląd

Supermarket Intermarche Bukowno

Usprawnienie obsługi klientów przy stanowisku z delikatesami oraz budowanie innowacyjnego(...)

Szpital Ogólny w Wysokie Mazowieckie realizacja, podgląd

Szpital Ogólny w Wysokie Mazowieckie

Organizacja procesu obsługi w nowo otwieranej Rejestracji centralnej szpitala, Usprawn(...)

Urząd Miejski Lubliniec realizacja, podgląd

Urząd Miejski Lubliniec

Usprawnienie pracy nowo tworzonej sali obsługi petentów, Podniesienie standardów obsłu(...)

Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie w Krakowie realizacja, podgląd

Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie w Krakowie

Organizacja pracy 4 Rejestracji oraz kilku Poradni Instytutu, Uporządkowanie procesu o(...)

Szpital Uniwersytecki PROKOCIM w Krakowie realizacja, podgląd

Szpital Uniwersytecki PROKOCIM w Krakowie

Organizacja procesu obsługi pacjentów w centralnej Rejestracji Szpitala, Sprawne rozdy(...)

Linki do artykułów z naszymi realizacjami: