Szpital Ogólny w Wysokie Mazowieckie
Cel wdrożenia
- Organizacja procesu obsługi w nowo otwieranej Rejestracji centralnej szpitala,
- Usprawnienie komunikacji z pacjentami,
- Podniesienie wizerunku obiektu.
Wykonane wdrożenie
- Montaż 6 ekranów stanowiskowych na uchwytach blatowych,
- Automat biletowy z ekranem dotykowym 17",
- Dodatkowa komunikacja za pomocą ekranu zbiorczego 43",
- Komunikaty audio przy wykorzystaniu głośników ekranu.
![Szpital Ogólny w Wysokie Mazowieckie obrazek-115](/realizacje-upload/v6vp93bh1omxu5q1..jpg)
![Szpital Ogólny w Wysokie Mazowieckie obrazek-116](/realizacje-upload/ob8kf03q84rtrjrq..jpg)
![Szpital Ogólny w Wysokie Mazowieckie obrazek-117](/realizacje-upload/qb9gw6sum2xw9unh..jpg)
![Szpital Ogólny w Wysokie Mazowieckie obrazek-118](/realizacje-upload/soh91jnltk6iskja..jpg)
Inne wdrożenia systemu QCloud:
![Szpital im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu realizacja, podgląd](/realizacje-upload/10.jpg)
Szpital im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
![Szpital Uniwersytecki PROKOCIM w Krakowie realizacja, podgląd](/realizacje-upload/prokocim2-l9pyg54o.jpg)
Szpital Uniwersytecki PROKOCIM w Krakowie
![Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie w Krakowie realizacja, podgląd](/realizacje-upload/onk1-elgw9qa3.jpg)