Przeskocz do treści
Szpital Uniwersytecki PROKOCIM w Krakowie
Cel wdrożenia
- Organizacja procesu obsługi pacjentów w centralnej Rejestracji Szpitala,
- Sprawne rozdysponowanie pacjentów do 45 stanowisk obsługujących kilkadziesiąt Poradni,
- Stworzenie komfortowego środowiska dla kierownictwa do zarządzania zasobami.
Wykonane wdrożenie
- Udział w projekcie na etapie projektowania placówki, proces realizowany ponad 4 lata,
- Wdrożenie 45 ekranów stanowiskowych i 6 ekranów zbiorczych,
- Uruchomienie 2 automatów biletowych na wejściu do placówki,
- Customizacja systemu i plansz nawigujących,
- Instalacja nagłośnienia głównego holu,
- Uruchomienie serwera w szafie rackowej oraz montaż zegarów sterujących w głównej rozdzielnicy.
Inne wdrożenia systemu QCloud:
Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie w Krakowie
Szpital im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
Szpital Ogólny w Wysokie Mazowieckie
INFO