Systemy kolejkowe w bankach
Dobra organizacja pracy w instytucjach finansowych ma wpływ na szybkość i efektywność wykonywanych obowiązków. Porządek i przejrzyste zasady w placówce powinny również obejmować bieżącą obsługę oczekujących klientów. Systemy kolejkowe w bankach sprawiają, że chaos i nieporozumienia wśród petentów - a rozwiązania oferowane przez QCloud wyróżniają się prostotą i skutecznością!
Jak działa system QCloud?
Rozwiązanie, które oferujemy jest niezwykle proste w obsłudze zarówno dla pracowników, jak i petentów. Wystarczy, że interesant pobierze numer w formie biletu, a system kolejkowy za pomocą specjalnych ekranów zasygnalizuje, kiedy i do którego okienka bankowego powinien podejść, aby załatwić swoją sprawę. Monitory mogą zostać wykorzystane również do przedstawienia kolejności, w której interesanci z poszczególnymi numerami będą obsługiwane - dzięki temu petenci nie muszą dopytywać o orientacyjny czas oczekiwania.
Systemy kolejkowe, które rozwijają się wraz z bankiem
Ogromną zaletą QCloud jest możliwość dopasowania szczegółowych funkcji do specyfiki placówki, w której się znajdzie oraz szerokie możliwości konfiguracyjne dla administratorów. Dzięki temu system kolejkowy może zmieniać się wraz z bankiem. Dodawanie dodatkowych punktów i okienek, do których powinni być kierowani oczekujący jest niezwykle proste. Możliwe jest również programowanie bardziej szczegółowych procedur – na przykład wstępne wybieranie rodzaju sprawy, z którą interesant przybył do placówki, aby na pewno trafił do pracownika wyspecjalizowanego w jego problemie.
Dlaczego warto zainwestować w system kolejkowy dla banku?
QCloud to technologia zaprojektowana w ten sposób, aby w rzeczywisty sposób ułatwiać codzienną pracę i podnosić poziom organizacji w różnego typu placówkach. System kolejkowy to rozwiązanie, które jest proste w obsłudze i intuicyjne nawet dla klientów, którzy po raz pierwszy odwiedzają bank. Przejrzyste zasady dla oczekujących to również ogromne ułatwienie dla pracowników, którzy mogą skupić się na bieżącym załatwianiu spraw – konflikty i chaos wśród interesantów przejdą do historii.