Przeskocz do treści
PGNiG Gdańsk
Cel wdrożenia
- usprawnienie pracy Działu Obsługi Klientów,
- podniesienie jakości obsługi Klientów,
- umożliwienie raportowania statystyk przepływu Klientów placówki
Wykonane wdrożenie
- wdrożenie systemu w oparciu o 2 monitory główne 32" oraz automat biletowy obsługiwany dotykowym monitorem 17",
- uruchomienie i konfiguracja dedykowanego oprogramowania,
- instalacja konsol wirtualnych na komputerach pracowników, służących do przywoływania Klientów - licencje wieczyste z nielimitowaną ilością instalacji,
- zaprojektowanie multimedialnego contentu wyświetlającego dodatkowe informacje poza statusem kolejki (między innymi wiadomości TVN24),
- uruchomienie serwisu magazynującego statystki systemu
Inne wdrożenia systemu QCloud w sektorze komercyjnym:
Bank Millenium
Aquapark Reda
Supermarket Intermarche Bukowno
INFO