Aquapark Reda

Cel wdrożenia

  • Optymalizowanie procesu obsługi w celu minimalizowania porzuconych transakcji,
  • Maksymalizacja przychodów dzięki zastosowaniu "cross-sellingu" usług dodatkowych,
  • Stworzenie komfortowych warunków oczekiwania na główną atrakcję.

Wykonane wdrożenie

  • Wdrożenie systemu w rozległej przestrzeni Aquaparku przy kasach i w strategicznych miejscach do cross-sellingu,
  • Dostawa systemu w oparciu o 6 ekranów 55", 10 ekranów stanowiskowych 18.5", 2 automaty biletowe 17" i konsole przywoławcze w postaci aplikacji,
  • Customizacja procesów obsługi.

Inne wdrożenia systemu QCloud w sektorze komercyjnym:

PGNiG Gdańsk realizacja, podgląd

PGNiG Gdańsk

Supermarket Intermarche Bukowno realizacja, podgląd

Supermarket Intermarche Bukowno

Bank Millenium realizacja, podgląd

Bank Millenium