Apteka Arnica w Ostrołęce

Cel wdrożenia

  • Komfortowe oczekiwanie zapewniające mniej porzuconych transakcji,
  • Wzrost sprzedaży dzięki nieplanowanym zakupom,
  • Skuteczniejszy „cross selling” – reklama na ekranach kolejkowych,
  • Nowoczesny wizerunek apteki

Wykonane wdrożenie

  • wdrożenie systemu w oparciu o 6 monitorów stanowiskowych 19" zamontowanych na uchwytach sufitowych nad stanowiskami kas, dwa monitory główne 50" oraz automat biletowy obsługiwany dotykowym monitorem 10",
  • dystrybucja biletów realizowana poprzez dotykowy automat biletowy z wydajną drukarką termiczną i edytowalnym layoutem i komunikatami,
  • automat biletowy wykonany ze stali nierdzewnej,
  • przywołanie Klientów realizowane za pośrednictwem konsol instalowanych na komputerach pracowników Apteki,
  • instalacja systemu w ramach dedykowanej sieci Wi-Fi,
  • przeszkolenie pracowników Apteki z obsługi systemu,
  • konfiguracja i kompletne uruchomienie systemu

Inne wdrożenia systemu QCloud:

Szpital Ogólny w Wysokie Mazowieckie realizacja, podgląd

Szpital Ogólny w Wysokie Mazowieckie

Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie w Krakowie realizacja, podgląd

Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie w Krakowie

Szpital Uniwersytecki PROKOCIM w Krakowie realizacja, podgląd

Szpital Uniwersytecki PROKOCIM w Krakowie